Besökare idag


tisdag 2 mars 2010

FRYSER SOM FAN.........

Kära värld, jag hatar verkligen dig just nu och undrar var fan är min globala uppvärmning. Den enda värme den här dagen har erbjudit är Pia´s telefonsamtal som kort sammanfattat sa 7 - 4 till laget med stort L och att SIRIUS nu måste skaffa ny kraft och köpa nya vinglas (för dom gamla tar snart slut) till sitt jävla VIP-tält.

Annars har jag inget annat att berätta...

Jo, mullvaden slapp dubbarna över helgen, nu får han börja leta igen. Just nu sover han och har därmed snott sin del (drygt 1/2, han är fet) av min säng som jag ska försöka sova i men det skiter han i för han tycker att jag ska vara ödmjuk som får ha katt. Hela jävla dagen har det snöat till och från det har varit blåsigt och svinkallt det har troligen varit -800 grader. JAG HATAR VERKLIGEN DEN HÄR JÄVLA VINTERN....!!!!

I morgon bitti måste jag gå ut och börja skotta av runt brevlådan, både åt mig och grannen som är 90+. Hoppas att det snart blir +grader...

Jag har inte läst tidningen idag så jag har inga inlägg om det, vilket betyder att något större gnälla blir det inte tal om. Kanske orkar jag plöja nätbilagan av Aftonbladet, hittar jag något smaskigt så får ni veta det i morgon....

Ha det...
Grumpy..

2 kommentarer:

  1. Tänkte gå och kika på nån semifinal, kommer du upp då eller?

    SvaraRadera
  2. Just nu snorigare än Thord (Nytt ordspråk), jobbet går sakta, jag saknar min favvodotter Maria som hade kunnat hjålpa mig när jag som bäst behöver.... Men kommer jag upp så hör jag av mig..!

    SvaraRadera