Besökare idag


söndag 7 mars 2010

Kanske en bättre dag än den förra....?

Så nu har man sett Vasaloppet och min trogne favorit (Swärd) fick ge sig med halvmilen kvar och var tokkroknad i målgången men presterade i alla fall en 7:e plats....

Nog om detta, det här är ingen sportsida, här frossar vi i lögner, elände och missär. Endast det bästa är gott nog...

Mullvaden var med till Evertsberg, men sen tog hungern överhand och efter en stark spurt vid matskålen så tog han hem spurtpriset vid Eva:s säng och där utkämpar han nu sitt livs tuffaste fight mot blandade drömmar om mat och någon form av sömnaktivitet som gör att ben och kropp rycker med jämna mellanrum...

Solen skiner och det droppar både från taket och näsan..
Förkylningen är på tillbakagång så nu är det hopp för skribenten igen, man är fan i mig ett naturens underverk som har klarat av att levande ta sig vidare efter så tuffa motgångar som förkylningen medförde...:-)

Om världen och lokalpolitiken vet jag ingenting för ögonblicket, så något gnäll blir det inte just nu. Det laddar jag för och återkommer med senare...

Hare (konstig fras att hälsa med), jag återkommer.
Grumpy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar