Besökare idag


lördag 13 mars 2010

Lördag kväll.....

Hotelldelen klar jävla mycket jobb för andras komfort, men blev helt klart jävligt bra.....

Pratade med "pojkjäveln" för några minuter sen, han hade ju köpt biljetter till melodifestivalsunket (långt ord), biljetterna var utskrivna på någon enklare skrivare hemma hos biljettpuschern (nästan lika långt ord) men både han och Anna kom in så nu väntar en av årets höjdpunkter för dom som inte har fattat att all bra musik görs och har gjorts i blueskvarter.


Det kommer att kosta en slant, men jag har gjort som Erik´s biljettförsäljare, jag har skrivit ut några mindre valörer...:-)
Hoppas att ingen märker något...:-)
Hoppas att han får det bra i kväll, skribenten har beställt en taxi till 19.45 för att komma till Gotlands bästa plats (Black Sheep Arms) där blir det engelsk pubmat och bira av Irländs härkomst, så någon jävla blogg blir det inte i kväll.....

Sköt om, så ska jag och E försöka att göra detsamma....
Grumpy Old Man

2 kommentarer:

  1. Mannen, jag funderar på att åka över till Gotland över påsk för lite havsöringsfiske. Eventuellt ska vi försöka hyra guide nån dag, har du några känningar i branschen?

    /o

    SvaraRadera
  2. Fiska är inte min branch, kan i och för sig kolla runt lite, men bjuda på bira är jag jävligt bra på. Kaqn vara bra att veta om inte det nappar.....:-)

    SvaraRadera