Besökare idag


måndag 29 mars 2010

Har hon gjort bort sig nu igen.....

Helle Klein, Aftonbladets egen klavertrampare har åter igen gjort bort sig där hon via konstlad analys försöker få DN att hamna i dålig dager.....

Artikeln är som vanligt ett sjudundrande feltramp, vilket inte är ovanligt av damen som saknar konsekvens i det mesta....

Det intressanta är alla inlägg som komenterar hennes ledare i dagens Aftonbladet, några Gråsossar har hängt på resonemanget men är en klar minoritet till antalet, läs skiten och förundras över att hon överhuvudtaget blir publicerad av Aftonbladet..??





Annars kan jag bara tillägga att hon den stora av dom tre har kommit hem och hon har låtit Mullvaden sova i hennes säng....Owiiiii!

Han vinner mark i hela huset, annars har han bestämt att nu kan man vara ute om man inte är akut hungrig, så nu är han bara inne var 20:e minut i bästa fall.

På dom fyra sista dagarna har vi nästan nött ut en låskista med handtag bara på att öppna dörren åt eländet.....

Men det skiter han i som vanligt.....

Hepp på er.....
Grumpy

3 kommentarer:

  1. Helle klein och Eva Franchell på aftonbladets ledarsida är helt enkelt knäppa i huvudet. De har ofta grova faktafel och förvränger och vinklar totalt. Ett tydligt exempel är länken nedan, skulle skratta om det inte vore så många som faktiskt antagligen tror på vad de skriver.

    http://www.aftonbladet.se/ledare/article6750642.ab

    SvaraRadera
  2. Jag häpnar och njuter av att Herr Oskar tänker i mina banor utan att tveka eller argumentera....
    Dock gnager tanken att detta snart kommer att ändras...:-)

    SvaraRadera
  3. Kära Zapata!!!
    Efter att ha följt din länk, så håller jag med om att mer sakfel får man fan i mej leta efter, damen i fråga verkar själv vara hög på antidepresiva grejer. För en man i min ålder (60 år) så kan jag säga att 60-talet var den enda tid sen jag föddes då man hanterade Majjarökning normalt d.v.s. man sa att det inte var bra, men man hade väldigt låg straffprioritet på folk som flummade.
    Det är förmodligen så att kärringen inte har läst på särskilt bra innan hon kastade sig in i debatten som vida översteg det hon hade kunskap om, läser man svaren på hennes ledare så är dom sakligare än vad kärringen någonsin kan bli...!

    SvaraRadera