Besökare idag


fredag 19 mars 2010

Nu jävlar, kritiken är stenhård.....

Har just sett "Så ska det låta" och nu är jag "kronlack", att göra ett program där man väljer att ta med en "pojkgrupp" som endast klarar att prestera (med knapp nöd) sin egen repertoar med jävla smörlåtar.

Dom tävlar med DAMER som håller världsklass och ger publiken allt det man vill ha när man klämmer några bira (GRÖNVITA) framför TV´n en fredagskväll.
Att ta hem segern (det gjorde skitstövlarna) utan att klara en enda låt förutom refrängen på låtar som är välkända, visar bara att dom saknar all den bredd som deltagarna skall ha.

FY FAN vad dom var kassa, aldrig att jag lysnar på smöret igen, jag hoppas att om programmet går i repris, att TV 1 väljer att klippa bort "pojkbandet" och för första gången fyller ut tiden med reklam för hårvitaminer eller nåt annat som i alla fall är bättre än EMD.

Om nu någon gillar dom här killarna så är det "VRÅLFJORTISVARNING" på er, slutomdöme på "sunkrunket" blir: MÅ DET ALDRIG VISAS IGEN!!!!!!

Toksne och hatisk......:-)
Grumpy.......,.

2 kommentarer:

  1. Förstår att du är avundsjuk på snygga unga killar. Men visst fasen kan de sjunga de dära gossarna. De är inte bara otroligt snygga och sexiga de är dessutom begåvade med fina sångröster och musikalitet. Speciellt en av dom, Danny Saucedo. Men man förstår det är hårt att bära!

    SvaraRadera
  2. "Anonym" är en sexualfixerad chicken, som inte ska se på underhällningsTV utan lämpligen ägna sig åt att jaga göka i underhållningsbranchen.
    Lämplig klädsel om du får ragg kan vara en cooppåse över nian så att du får fortsätta att vara anonym.
    Att jag skulle hysa någon form av avundsjuka mot gossarna faller på att jag är något av det snyggaste (och smartaste) som har beträtt moderjord. Att jag sen är väldigt ödmjuk gör inte saken sämre.....
    Grumpy

    SvaraRadera