Besökare idag


söndag 14 mars 2010

Just det.....

Jaha, då vaknade man idag med. Gårdagens afton blev väldigt lyckad och förvånandsvärt billig. Krognota med mat och bira på två personer strax över femhundringen får man fan i mig klassa som gratis. Efter Black Sheep, så lunkade vi Tranhusgatan bort och våldgästade våra gamla grannar L & M som trots den sena timmen blev glada att se oss.

Ingen melodifestivalsbetraktare har ännu hört av sig, kanske står han ännu inte upp, ingen vet vad den kvällen slutade.
Lilla M åkte tåg till Gävle och hälsade på en annan M, hon skulle åkt buss egentligen men hon hittade inte bussen. Visserligen brukar jag också ha svårt att hitta grejer ibland, men bussar brukar jag hitta, dom är ju så stora....
Hon kanske behöver glasögon som pappan....:-)

Jag undrar om det har hänt någonting i världen medan jag och E var ute och firade att vi var ensamma...?

Ska kolla på det och skriver lite till om det passar sig?

Hörs senare!
Grumpy.....

3 kommentarer:

  1. Maria berättade att du börjat blogga, jag var ju genast tvungen att undersöka och mycket riktigt finns du här i cyber space och underhåller. Så underfundigt och roligt allt du skriver är!

    /Emma Johansson (Emils syster)

    SvaraRadera
  2. Välkommen till Grumpy Old Man, lilla Emma är så jättevälkommen.....

    SvaraRadera
  3. det är svårt när bussarna gömmer sig bakom stora hus...hmpf!

    SvaraRadera