Besökare idag


onsdag 20 oktober 2010

Missförstådd, försmådd, men ger inte upp kampen.....!

Skribenten fick "på tafsen" efter att ha svurit ve och förbannelse över bankdosans intåg hos Handelsbanken, samt alla mobilpratande jävla "bilförare", den gode "Zapata" kastade sig in i debatten med inlägg om skribentens okonsekvens när det gäller folk som har blivit av med stålar vid användandet av kort på Internet vs. folk som blir bestulna på tillhörigheter i uppbrutna bilar (3:an E)......:-)

Först och främst vill skribenten tala om att här skall det fan i mig inte existera någon konsekvens, här skall det spys galla, annars kunde jag skriva barnböcker i stället, kort och koncist, jag har fan i mig inget över för folk som tycker synd om sig själva för att dom har klabbat till det och sedan gnäller över hur synd det är om dom (jävla Sverker Olofssonsmentalitet), jag gillar inte heller pundare som stjäl av vanliga människor och jag tycker illa om snåljåpar som inte kan tjacka "handsfree", utan hellre stör andra trafikanter med sitt usla trafikbetende.......!

Nog om detta (Zapata vet hur man får spinn på gamla gubbar), en till som har fått spinn i livet har skrivit en insändare i Gotlands Tidningar angående Tele2, jag bifogar en länk till er för att ni själva ska få läsa utan att jag med mitt superilskna humör lägger till eller drar ifrån, jag vill bara säga att om den killen hör av sig, så kan han få låna plats av mig på Skitstövel.se, hoppas att hon som slängde på luren i örat på honom straffas av "vår Herre" med blixtnedslag i brallorna eller andra vitala klädesplagg, för den "ärthjärnan" har förmodligen inga vitala delar som tillhör den övre delen av hennes lekamen.......:-(

Fuck hela jävla systemet med orden "kundtjänst" och "kundservice"......!

2:an M ringde nyss och talade om att hon väntar på "kärran" som skall ta henne från New York till ARN, la ni märke till hur proffsigt skribenten skrev Arlanda, 1:an K´s utbildning till flygledare var inte helt bortkastad.......:-)

2:an M hyrde en "puffra" och 50 "ärtor" som hon provsköt mot pappfigur på 100 yards, fadern såg träffbilden och är riktigt imponerad, så nu har den här familjen påbörjat uppbyggnaden av en egen privatarmé, vilket betyder att om riksdagen tar hem trupperna från utlandet, så står Sjölin´s till förfogande, det är bara en fråga om priset.......:-)

Skribenten och hälften drar med båten på fredag eftermiddag för att avsluta husaffären i Upplandsskogen för gott, sista papperna skrivs under av skribenten på måndag morgon 09.30, jag har blivit betrodd med fullmakt av hälften som måste ta flyget hem redan på söndag eftermiddag på grund av arbetet fast skolan inte är igång (?), "proffen" kommer att sitta på kontot i samma ögonblick som vi skriver, YES, nu försvinner den historian ur bloggen för gott och skribenten och hälften kan börja leta efter ett annat objekt, som förhoppningsvis ger bättre stålar (vilket innebär att vi bör hitta något på Gotland), har ni tips, så kan ni höra av er (kan bli svårt om eran operatör har taskig täckning), djungeltrumma funkar utmärkt.....:-)

Mer än så här får ni inte nu, men det stundar snart bättre tider: Får han bara till det så kommer det att gå, sa flickan och log....:-)

God Natt eller God Morgon, hoppas att eder dag blir angenäm och förgyller ert liv....!

Grumpy (Utan Pardon) Old Man

3 kommentarer:

  1. Godmorgon☺

    Snälla Clarre, skriv en barnbok.. En snäll, fantasifull, fantatiskt god och väldigt rolig bok.

    Oskar, endast handsfree om man ska prata i mobil i bilen. Vore det inte en trafikfara så skulle inte förbudet råda i andra länder eller hur.

    Ha en bra dag ☺.
    Kram/p

    SvaraRadera
  2. Väl rutet classe.

    Tanken på familjen Sjölin beväpnad har jag lite svårt att smälta, jag återkommer i den frågan.

    Och P., kommer det vara tillåtet att sitta med en kopp kaffe i handen och prata med medpassagerare? Om inte, vad är skillnaden i så fall.

    SvaraRadera
  3. Tjenare Classe
    Jag som åker till Näsudden varje morgon kan tipsa om att i Sproge åker det upp en till salu skylt om dagen efter den senaste turbulensen. Då jag vet att du inte är jägare utan svampplockare så kan du dessutom också ströva tämligen riskfritt i skogen.
    Min 1:a E säger dessutom att du borde komma hit och ta en öl. Tydligen kodord för göra klart:)

    Marcus

    SvaraRadera