Besökare idag


onsdag 17 februari 2010

Bortgjord...



Vissa gånger bör man akta sig för att inte hålla koll på läget..
Snubben i den här artikeln lät lust gå före list, kontorsråttor har mycket att lära.
Snickare kan allt om list och brädar bara golv..:-)

Hela familjen drar till Stockholm på fredag eftermiddag för att fira en födelsedag i storstaden....
Vill det sig så kan man bergis läsa allt om oss i måndagens Gotlands Allehanda...:-)

Mullvaden stannar på kobben, han har en "date" med granntjejen! Oh-Oh, han kör FF, jag får låsa in spriten!

Annars är läget spänt, mullvaden kvartar vid mina fötter för andra kvällen i rad, intet nytt på västfronten.
Han har käkat två gånger idag, men då har jag fått ropa på honom. Nu börjar jag undra på riktigt vad han har på gång. Kan de vara så att han i smyg har beställt hem mat via nätet, undrar om han kan koden till mitt Visa-kort...?
Jag får ta och kolla transaktionerna i morgon....
Natti-Natti...!
Grumpy

2 kommentarer:

  1. Stockholm hälsar er varmt välkomna. Lär bli bra med snö i helgen sägs det, jorå så att....

    SvaraRadera