Besökare idag


lördag 13 februari 2010

aaaa, men hallå......

Hur fan tänker Svenska folket, rösta fram en pojkslyngel i grön skinnjacka när man hade möjlighet att rösta på Latexbrudarna som hade tryck i låten och garanterat kommer att bli en hit på dansgolven i hela Sverige. Skinnjackepojken va ju kass och han kommer givetvis att slaktas av alla "trevliga" djurrättsaktivister (dom har mitt fulla stöd), det här kan kanske vara skälet till att jag inte gillar Melodifestivalsuttagningar (jävlar vilket långt ord). Näää, damerna från Red Light District hade slagit Europa med häpnad om dom hade fått delta...
Hur fan orkar jag ens engagera mig i det här när jag inte ens gillar skiten, kan det vara för att de var damer med (jävla snuskgubbe tänker ni nu, på det svarar jag Jaha...)

Nog om tävlingar och brudar, det var inte meningen att jag skulle skriva om det här över huvud taget, jag har fan i mig viktigare saker att tänka på i livet (eller..?). Så det bästa är väl att låtsas som om ni aldrig har läst det här, sen kan vi ju säga att: Äh, han skrev nog aldrig så, det måste ha blivit ett missförstånd någon stans.....!

Min tanke var ju att jag hade gjort mitt sista inlägg för dagen, men det sket sig så nu trycker jag på dom här jävla knapparna igen. Men nu har jag inget mer att tillägga än: God natt på er mina vänner, i morgon är det söndag, då får jag inte gnälla eller svida om saker och ting då ska jag vara jävligt positiv. Hur fan nu det ska gå till....??
Grumpy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar