Besökare idag


fredag 26 februari 2010

Black Sheep Arms räddaren i tristessen

Aaaa, tillbaka efter att ha gästat den enda offentliga lokal på den här kobben som har "style"....

Just nu tänt i vedspisen, öppnar en sista kvällsbira och vet att morgondagen inte kräver ytterligare snöskottning, jag tror att jag har tagit av minst 4 ton jävla snö från balkongen, verandan och bakbyggets tak (damernas rum, tvättstugan, entrén, uterum, hall och matrummet), efter detta så har jag och Erik ätit Tacos hos G,C och M (jävligt gott) sen utvecklade sig kvällen så att överskriftens pub blev besökt.

På lokalen ifråga inmundigades antal X, men det är av ringa intresse, vad som är av vikt är att röker man på puben så är man utomhus och där står givetvis P så nu nämner jag i förbigående att i morgon kommer Endre att få besök av fint folk.

Jag och Erik (hoppas att Julia, G och C hänger på) ska på sen fest hos Keff MC.......

Så här dags inget gnäll, vilket betyder att jag har tjänat in nästa söndag också. Jag blir nog fan i mig tvungen att gnälla varje gång jag skriver i fortsättningen. Skör tråd, äldre herre tappar skör tråd.
Jag berättar mer i morgon, kommer inte ens ihåg vad det var som var viktigt att skriva så här dags....?

Hade det här skrivits på FB så hade jag fått klippa och klistra tecken i 8 timmar till innan det här blev publicerat, deras jävla teckenantalsbegränsningsfilosofi (slår du det ordet i tecken, då ligger du på +)hade krävt all min skönhetsömn för en enklare publicering..............

Jag hade tänkt avsluta det här inlägget två stycken tidigare, men fingrarna är som truten, det är inte lätt att stoppa när man väl har börjat..!

SOV GOTT, i morgon kommer jag kanske att kunna förklara det här inlägget.

MVH. Grumpy....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar