Besökare idag


söndag 6 mars 2011

Midvinternattens köld är hård.....!

Skribenten känner att endast han och tomten är vaken, helgen har nått sitt slut, skribenten har fått skällning av "snuten" K med anledning av bilden på fejjan av damen med den "opererade näsan", skribenten är en ödmjuk person och kan ta åt sig av kritik (om det är nödvändigt), men den här kritiken sket jag i fullständigt, men för att inte låta V-ort´s polisen stå med blossande kinder så lägger jag in en prydare bild för hennes räkning, hon skall dock veta att "vindskivans tid" kan infalla fortare än anat....!



Annars har det inte hänt särskilt mycket under dagen, ytskiktet kom aldrig på i det fabulösa rökrummet av den enkla anledningen att skribenten under gårdagskvällens invigning (i smyg) insåg att det behövdes några mindre omgångar spackel, allt för att minimera ojämnheter som kunde ha blivit synliga i putsen, hade detta hänt, då hade skribenten fått tokslag, det vill varken ni eller jag uppleva, så nu har jag spacklat/slipat två gånger, samt satt över ett charmant vitt linnetyg (Hälften var och inhandlade det under förmiddagen), på detta vis kommer synintrycket av högtalarna endast att vara i hörintryck, för tryck kommer det att bli....:-)

Jag skall samla på mig lite intryck under morgondagen, dels skall jag till Själsö för att gå igenom materiel till en senare del av veckan, sen skall jag till Rute på eftermiddagen, så någonting att reta upp mig på lär jag väl hitta, om inte annat i trafiken....!

Mer än detta får ni er inte till livs, ni får snylta på grannens morgontidning eller läsa på tvålpaketet i duschen, just nu drar sig både klockan mot midnatt och termometern mot -6 (vågar man skriva så utan att bli påhoppad av kvinnliga läsare....?

Sov Gott eller God Morgon önskar jag eder alla, skulle det vara morgon när ni läser detta så: Ge fan i och slarva med frukosten.....!

Grumpy (Dietisten) Old Man

2 kommentarer:

  1. ...hmm polisen är ju en förståndig kvinna...Classe du är på sagolika skäl misstänkt för lite g-sjuk bild...föeslår att du har Burs Kafé loggo varje gång du tänker på...hmm

    SvaraRadera
  2. lite sent o stavningsproblem...

    SvaraRadera