Besökare idag


måndag 12 april 2010

Tröttare skribent kan ni leta efter......

Skribenten skall till huvudstaden i morgon på en blixtvisit för att vittna i en rättegång, kan bara bra att träna på det för snart så stämmer Mullvaden hela familjen eftersom han har haft sonen E hemma hela dagen på grund av sjukdom....

Sonen E tycker nämligen att Mullvaden är för fet för att käka färskmat, så han har bara fått begränsad tillgång på torrfoder under dagen....


Så när jag kom hem så visade han hur svårt han har att leva upp till att hålla Sumostilen kvar på hans välgödda kropp, det är dock inte han på bilden för då hade han gjort det med båda tassarna, så fortsätter det så här så kommer han förmodligen att stämma oss i tur och ordning......

Annars har jag inte något specielt att gnälla om mer än att mobilkärringarna verkar ha tappat kvasten efter Påsk och är tillbaka på vägarna igen....

Jo, föresten så kan ni läsa insändaren i GA (Gotlands Allehanda) som handlar om en "nöjd pensionär", vilket ju måste vara ett jävla bakslag för Sossarna....

Passa också på att läsa kolumnisten Göran Skyttes artikel från i Lördags i SvD (Svenska Dagbladet) som lyder:

Wetterstrand som ”Sahlins värsta vän”


När man läser den så undrar man ju ännu mer vad som skall hända om den rödgröna röran skulle vinna valet.......?
Några kommer säkert att tjäna på den populistiska politiken Måns Sahlin tänker föra, kanske kan hon också höja lite fastighetsskatter så det blir pengar till forskningen runt den "katastrofala globala uppvärmningen" som pågår.......?

Jag tänker inte bränna mer krut på den här sidan i kväll för jag är kanonpömsig, så jag lämnar er i sticket och gör det jag är jävligt bra på KVARTAR.....:-)

Sov sött och dröm vackra drömmar om t.ex. ett politikerfritt land....

Grumpy "pömsig" Old Man....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar