Besökare idag


onsdag 28 april 2010

När det gäller skönhetsideal, då är skribenten jävligt snabb....

Morsning, korsning.....

Såg på Fejjan att mina sköna damer har gått med i en grupp som heter någonting i stil med att: Man behöver inte vara smal för att vara vacker, så jävla rätt så att gruppen kunde ha skapats av skribenten, men då hade den hetat: Jävlar vad jag gillar damer som har former.......!

Jag är inte ensam, även Mullvaden har en uppfattning om detta och han gillar inte magra kattdamer, men det kommer vi till om en liten stund.... Nu har skribenten bestämt sig för att i detta inlägg skapa en ny frågesport, den kommer att beröra ovan nämnda ämne så in i helvete så att ni kommer häpna......













Första frågan gäller denna bild: kan ni ge en beskrivning på denna flicka/dam på ett kortfattat sätt, tycker ni att hon ser bra ut....? Svaret skall vara besvarad med fråga A....









Nästa fråga gäller bilden på denna dam, betyget är inte damen sedd som "objekt" utan hur ni uppfattar henne som kvinnlig och vacker/mysig.... Svaret skall redovisas som B...

Sista frågan är helt utanför tidigare ämne, skulle du välja att vara Mp röstare eller skulle du välja att ta ditt liv på ett mildare sätt.....? Frågan kommer att redovisas som C....

Så här långt så är det bara jag och Mullvaden som deltar i frågesporten, men jag kan tänka mig att det är fler som har synpunkter på historien, dock kommer jag att helt sortera bort förstörda porrfixerade "småsorkar" som inte har sett damer som ser vanliga ut (dit räknas inte någonting som är badrummsrelaterat d.v.s. siliconbehandlat), jag säger som mitt och Mullvadens samvete: Funkar det inte på riktigt så funkar det inte heller om man konstruerar det......:-)

Nu undrar ni vad blir svaren, jag och Mullvaden svarar:
På fråga A svarar vi FY FAN.....

På fråga B svarar vi "ha va en snyggar madam, sånt tyckar vör om".....
(skrivet och skall läsas på Gotländska, men översatt till vanlig svenska så lyder svaret: Jävlar va hon e fin, aa eller hur....:-)

På C svarar vi att vi förstår inte ens hur frågan kom till, VI VET INTE OCH VILL INTE VETA..... Å bergis vet inte ens Mp det, dom verkar inte vara så jävla insatta i något som handlar om omgivningarna utanför Stockholms innerstad eller områden som inte kan nås av kollektivtrafik....:-(

Hej då.....
Grumpy i samråd med Mullvaden (som gillar kattor som har tillgång till mat)....!

3 kommentarer:

  1. Mina morgon svar från Kungliga Södermalm blir: A) Det är alltid lika fruktansvärt att se vad unga tjejer blir "tvingade" till i modevärlden. Även om dom har eget val är dom oftast lättledda.
    Och ja det ser sjukt och hemskt ut.
    B) Hon påminner om någon som bor i denna lägenhet :)... Och det är ju inte så illa. Men "Zornkvinnan" är nog ett strå vassare..
    C) Du har en vecka eller något på dig i sommar att övertyga mig om vad jag ska rösta på :).. Så jag inte faller ner och dör..
    Kram på dig :)

    SvaraRadera
  2. A) Söt i ansiktet, saknar några kilon
    B) Harmonisk, har några för många kilon
    C)Mp bättre än självmord, ja,
    D) (bonus)nej jag tycker det inte det är värt något att gå med i meningslösa grupper med självklara budskap.

    SvaraRadera
  3. På A) svarar vi B, och på C) vet vi inte.
    grannen G.

    SvaraRadera