Besökare idag


torsdag 8 april 2010

Lögner och anpassad sanning.....

Goder afton ni godtrogna som har svalt hela lögnen med global uppvärmning orsakad av människan, i morse fick man veta i morgon-tv kanal 1 SVT att IPCC numera officielt har fejkat och manipulerat dom värden som har legat till grund för hela lögnen om global uppvärmning......:-(


Jag har skrivit om den här lögnen tidigare, inte ens Mullvaden har trott på skiten ( fast han tror å andra sidan inte på någonting som handlar om annat än service och mat), hela saken handlar om att tjäna stålar på ditt dåliga samvete och journalistmaffian i Sverige ("Left Wing") har med glädje frossat i att dupera dig att tro att miljövänligt är en verklighet....:-) Kanske kan vi nu få veta vad alla våra "miljövänliga" produkter innehåller av bl.a. Kolväteföreningar och hur dom påverkar oss....?

Märkligt är att en man som har stor personlig vinst i utsläppsrätter Al Gore, fick Nobels fredspris 2007 tillsammans med, tro det eller ej IPCC....:-)


I slutet av 2009 framkom det att uppgifter som IPCC presenterat om smältning av glaciärerna i Himalaya var lögn, nu visar det sig att flera av forskningsresultaten som IPCC grundar sin redovisning på är manipulerade eller rent av lögn och förbannad dikt samt att man noga har valt ut resultat som till fullo kan sägas uppfyller dom resultat som IPCC vill att du ska tro på.....:-(

Det här kommer att sätta både "anpassade" journalister och experter på den berömda pottan och Mp kommer nu att få slåss för att rädda skinnet efter att till fullo ha stöttat lögnerna om människans påverkan på Co2 halten i luften....

Tråkigt innlägg kanske du tycker, men detta gör mig så jävla förbannad så jag är tvungen att ventilera det här.....


Hela skiten har utnyttjats av SUMPRUNKARE som har populistiska intressen (Mp och övrig miljörörelse) eller ekonomiska sådana (tillverkare av "miljövänliga produkter"), man undrar när hela sanningen ska komma fram....?

I dag (mellan 17 och 19) har jag klippt vattenskott på stora päronträdet under överinseende av Mullvaden som tycker att det är jävligt orättvist att jag ska ha en stege som gör att jag kan komma förbi nätet som skyddar fågelholken i nämnda träd, han anser tydligen att den som bäst behöver fågelholken skall kunna nå den....

Detta har han visat genom att jävligt högt då och då talat om för mig medelst vrål som kunde väcka döda, men nu är han utmattad av att inte ha gjort särskilt mycket annat än vrålat och ätit och sover därför sin skönhetssömn i väntan på ljudet av öppnade av något ätbart.....:-)

I morgon är det fredag om ni inte hade koll på det...:-)
Nu skiter jag i det här och tänker läsa ledarsidor i Svenska tidningar, så jag har något att reta upp mig på....
Ha ett rent helvete, för det ska jag ha och det ska vara rättvist....!
Morsning från Grumpy....

2 kommentarer:

  1. Hela miljödebatten är sjuk, den liknar mest en sektrörelse. Al Gore-soppan är sjuk den med, men ingen normal människa har väl kvar nått förtroende för norrmännen som delar ut fredspriset.

    Angående dina vattenskott hoppas jag inte du klippt bort alla. Det är bara en ond cirkel när man klipper bort alla vattenskott varje jävla år, du kommer få ett träd med bara massa öppna sårytor och gammal fruktved. Gallra min vän, gallra.

    Var för övrigt och såg fina gamla djurgårn vinna mot linköping igår, nu blir det SM-GULD!!! Dra åt helvete skitbajen, vi är bäst i stan!!

    SvaraRadera
  2. Ja-Ja, Oskar jag använder dina egna ord: Ta nu bara medicinen som du är ordinerad, så kommer allt att bli bra.....
    För eran skull så hoppas jag att ni tar SM-Guld, bara det betyder att jag kan hinka några sympatibira så är jag väldigt lagtolerant...
    Trevlig helg på dig, jag kommer fortsätta att påvisa lögnerna i klimatdebatten samt håna Mp och min jävla katt under helgen (tror jag, men man vet aldrig...).

    SvaraRadera