Besökare idag


fredag 9 april 2010

Skatteverket kan dra åt helvete....

Nu kan man läsa i tidningen att Skatteverket jagar bloggare med annonser på sina sidor, hur jävla bombad får man vara mentalt om man som anställd på Skatteverket köper den idén och dessutom utför granskningen av en bloggares fritidssyssla....
Om en bloggare inte tar betalt för sin sida så ska han fan i mej inte heller betala någon jävla skatt för den, eller innebär detta att alla som inte har eller har reklam på sin sida har rätt att dra av omkostnader för idésökning (fri bira...Owiiii...!), spanavdrag (glasögon) och bredbandsuppkoppling........

Hjärndöda jävlar har man stött på i sina dagar, men det här tar fan i mej priset...


Här krävs fan i mej ett nytt Jihad, det svenska sättet borde vara att alla som känner en sådan granskare spöar skiten ur dom och dessutom lägger ut en bild på nätet som visar hur personen i fråga ser ut utan storstryk och efter att ha fått däng, är Skatteverkets ledning och personal någon jävla form av en modern STASI, lever vi i någon form av militärstat.....?

Jag tycker att alla som har bekanta på Skatteverkets granskningsenhet skall sluta att umgås med dom, frys ut skiten totalt....
Dom kan umgås internt människospioner emellan, bespotta asen är mitt råd...

FY FAN, DET HÄR VAR DET ÄCKLIGASTE JAG HAR LÄST SEN "BOERKRIGET", JÄVLA SVIN.....!


Det här måste Lars Ohyra nästan njuta sexuellt av, det är fan i mig så nära kommunism och kontrollstat man kan komma.....

Det här störde hela min fredagskväll så nu drar jag ett par bira (avdragsgilla....?), och går ner i varv, sen återkommer jag igen om jag blir på bättre humör....

Kanske kan det här vara en uppgift för HA som ju värnar om frihet....

En vansinnig Grumpy som ska berätta att jag vet var deras brevlådor bor.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar