Besökare idag


onsdag 14 april 2010

Dagsrapport......

Skribenten sitter på parkeringen utanför Solna Tingsrätt och skall in och vittna emot en storlögnare från Malmö, 15.00 är min avsatta tid för detta slöseri med skattemedel....


Man skall skydda sina barn, det vet alla, utom gossen från Malmö....
Enligt MFF:are så är det han som har rätten till det han strider om, men han har snyltat sig fram i flera år på K och nu vill han ta det som hon fick av pappa så att snyltandet blir totalt, skäms pojk....

Mellanbarnet M skall höras i ärendet fram emot halv fyra, hela historien stinker och jag kan inte förstå att han skämmer ut sig frivilligt, alla andra som har på något sätt blivit inblandade har gått vidare med sina liv.....

Skribenten har varit och avlämnat ett stycket Vespamoped till gamla grannens pojk A, han jobbar på Sveavägen så jag fick lasta av den i MIO-garaget på nämnda gata....




Att skriva blogg i bilen betyder att den snåla skribenten spar rena pengar, eftersom han då slipper mata den hungriga parkeringsautomaten med guld, den här automaten äter fan i mig mer än vad Mullvaden klarar av....

I afton (21.05) går båten tillbaka till ön och den här skiten är då förhoppningsvis över för alltid, jag hoppas att det slutar lyckligt för 1:an K, men man vet aldrig hur nämndemän tänker.....

Hoppas att ni får en fortsatt god dag....
Rapportgrumpy.....

3 kommentarer:

  1. Världens bästa pappa! <3

    SvaraRadera
  2. Gillar både Oskar och lilla K, som chockade pappan genom att se lite lagom sunkig ut i rosa jeansskjorta och väldigt lite smink....Owiiii!

    SvaraRadera