Besökare idag


onsdag 7 april 2010

Tröttare skribent får man leta länge efter....

Skribenten har här ett tillkännagivande:

Jag har sovit i soffan mellan klockan fem och åtta och är så jävla trött så jag orkar inte engagera mig i afton.....


Mullvaden har lekt hund, eftersom han eftersträvar ett så variationsrikt liv som möjligt och då tyckte han att variation bygger som allt annat på mat, varvid eländet slickade rent familjens middagstallrikar (Kalopps)....
Hans stora dröm om fågelbad ser ni här till vänster....

Vad som har skett i övrigt i huset idag kan jag inte redogöra för eftersom jag ju sa att jag somnade i soffan.....

Har ni inget att göra så kan ni läsa vad Lena Simonson (Modeeratkvinnorna) tycker om affären som rör Kongresshallen i Visby....
Den går att hitta på sidan 13 i dagens Gotlands Allehanda. stackarn bekymrar sig om en kostnadsökning på 46 mille som väl inte är så stor eftersom det i alla fall existerar ett hus.....



Inte ett ord om Kommunens utlägg på dryga 30 mille på IT-satsningen där det inte finns ett skit kvar (av det enkla själet, att det aldrig blev något...:-( Hon ska inte tala om att redovisa några ansvariga i Kongressfallet...)

Fan också nu skrev jag ju ändå.....!

Så nu drar jag från tangentbordet och somnar om...

Ses i morgon, Sov Gott..
Grumpy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar