Besökare idag


onsdag 23 juni 2010

Skånska kräk kommer att sona....:-(

Skribenten har varit med 1:an K i lägenheten i Sundbyberg och besiktigat eländet samt tagit bort Kyl/frys, det lilla skånska aset har förutom att han har lagt räkor i kylen innan han stängde av elen skruvat av alla lock på burkarna i kylen och lagt dom på sidan…:-(


Den stank som jag har sanerat efter Jönsen Eriksson skall kosta honom så jävla mycket så att han aldrig glömmer vad han har ställt till med, i morgon kommer skribenten att kontakta Skattemyndigheten för att få reda på hans nuvarande mantalsskrivningsplats och jag hoppas innerligt att han inte är i mitt närområde……:-)




Han har stulit 1:an K+s personliga tillhörigheter och fattar nog inte att hennes vänner (speciellt några i Stockholmsområdet), anser att han har gått lite för långt över gränsen som är godkänd…:-(
Hade jag varit i hans kläder så hade jag nog övervägt att dra mig tillbaka med hopp om att ingen hittar mig…..!



Så här långt har jag en fodran på honom på dryga 15.000:- och den kommer att stiga drastiskt det kan jag lova…..


Skribenten har idag inköpt domännamnet http://www.skitstövel.se och hoppas att ha den rullande under morgondagen, vem som blir den första att hamna på den sidan får ni gissa er till….:-)

Polisanmälan mot Johan ”Jönsen” Eriksson har under dagen kompletterats av skribenten, jag kan också tala om att det var inte hallgolvet som han hade gjort repor i utan det nyslipade parkettgolvet i vardagsrummet, detta gjorde saken än värre, eftersom att hallgolvet ligger löst flytande och hade gått att byta ut….!
Om vi lämnar det lilla skånska aset och i stället talar om huset i skogen, så kan jag bara säga att målaren har gjort klart och Skribenten är honom evigt tacksam för det fina jobbet, för första gången så har jag vaknat utan att känna att jag bor i ett bygge, det gjorde du skitbra Krigar´n men nu stänger jag för kvällen och återkommer i morgon, då föresten även hälften kommer upp igen….Owiiiiii….!

Ha det riktigt bra och akta er för små jävla skåningar om ni har mat i kylen, eller möbler, tavlor, handdukar och balkonggolv hemma hos er…:-)
Grumpy (Vansinnig) Old Man

3 kommentarer:

  1. Godmorning.. Blir ändå stolt att det är polisanmält och allt. Så det inte går den andra vägen helt och hållet.. Blir upprörd som f-n över vilka otroligt idiotiska saker han hittat på. Tur att ettan K är stabil och att allt löser sig så småningom. Ha det så gott nu och kul att krigaren gjorde ett gott hantverk!.. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja du, det är så jävla barnsligt, onödigt, dumt gjort, jag saknar ord. Å ena sidan är han inte värd nån uppmärksamhet alls, å andra sidan ska man fan inte komma undan med vad som helst.

    Hur som, glad midsommar på dig grumpy

    SvaraRadera
  3. Till er som skriver på sidan så säger jag samma sak, en riktigt glad Midsommar och ni får inte missa sista (ja, just nu), utspelet som Grumpy har gjort, allt redovisas i aftonens blogg...
    Trevlig helg, önskar snäll Grumpy....:-)

    SvaraRadera