Besökare idag


måndag 14 juni 2010

Bygger och spacklar, så att ögonen blöder...


Nu har man som vanligt varit jävligt duktig och hunnit med mycket under dagen, så fort det blir lucka, så åker spackelspannet fram för att allt skall vara klart tills målarkungen ska komma och tapetsera…..:-)


Annars händer det inte mycket här i skogen, jag har mina tre polare som jag konverserar då och då….:-)

Dock tog jag mig tid att studera ledarsidan i Borås Tidning på lunchen, jag häpnar fan i mig över att idioten Östros kan göra sådana uttalanden och fortfarande ha kvar folk som tänker rösta på den RödGröna soppan…?

Skulle ni vara sugna på att läsa det jag gjorde, så kan ni klippa och klistra länken här under:

http://www.bt.se/ledare/miljonarsbluffen(1967983).gm


Hur i helvete är man funtad om man väljer att ens överväga att rösta på ett parti som säljer ut sina grundidéer för att få smaka maktens söttma, Sthalin borde fan i mig utvisas….:-(

Skit var det med det, nu tänker skribenten dra ett par pilsner och fundera över hur morgondagen skall organiseras…:-)

Föresten kan jag tala om att jag och hälften drog oss ur budgivningen på huset på Sudret, fastigheten var nu uppe i 1.370.000:- och är värd cika halva det beloppet, så min chans att bli jordbrukare har skjutits på framtiden...:-(


Dagens inlägg blev inte särskilt långt, men det beror delvis på att skribenten är trött och funderar på att krypa till kojs ganska tidigt, jag funderar på att ta några bilder från huset här i Upplandsskogen imorgon, så att ni får se hur set ser ut…..?

Tack för idag, jag hör av mig i morgon kväll igen….!
Grumpy (Spackel) Old Man

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar