Besökare idag


måndag 28 juni 2010

Återigen en jävla skitdag....:-(

I kväll är jag så jävla trött på alltihopa, så jag skiter fullkomligt i att blogga....!

Jag återkommer i morgon med en förklaring som kommer att behandla sunkiga Muslimer som lägger ut varor till försäljning på blocket, lådjävlar på IKEA som inte är märkta med färg och skitdåliga digitalsändningar från sunkföretaget Terracom....:-(

Just nu är skribenten skittrött på hela helvetet och inte det minsta intresserad om ni fär morgonkaffe eller inte....:-)

Ha ett helvete, för det har jag just nu, om jag inte har slagit sönder datorn i kväll i ren jävla ilska, så hörs vi i morgon.....

Grumpy (Trött på allt) Old Man

1 kommentar:

  1. Men vännen då.. Kan ju inte ge all skit till alla.. Ha en underbar dag i solen.. För nu slipper du iaf snö och kyla.. upp med hakan.. Finns idioter där ute det vet vi.. Men inte alla! Kram på dig.. ☺
    Från en med en god kopp morgonkaffe på Södermalm

    SvaraRadera