Besökare idag


torsdag 24 juni 2010

Nu känner Grumpy att det har påbörjats, gossens bravader kommer till företagsledningens kännedom....:-) Don´t mess whith me, boy...!

Goder afton, dagens blogg blir inte lång, jag önskar er alla en riktigt trevlig Midsommar och hoppas att allt går er väg...!


Min väg går helt enligt planerna på att upplysa världen om Erikssons ruttna beteende, så jag har just skickat iväg ett mail till Bergendahlsgruppen som är arbetsgivare åt minipsykopaten Eriksson, han hade dessutom mage att på FB skriva angående min dotters ankomst till lägenheten som han fick fortsätta att nyttja av 1:an K att "Snart kommer den stora överraskningen"....?

Skåningen har missat att fadern kan maila via sin burk, och han har nu gjort det till CityGross-ägarna så om inte dom ändrar sin policy när det gäller Eriksson, så kommer skribenten personligen att se till att skrivelser kommer att anslås i närheten av varje CityGross-butik, som uttrycker vårt missnöje med hur personal hos dom löser problem och jag har svårt att tänka mig att ett eminent dagligvaruföretag tillåter ett sånt beteende hos personal som är ansiktet utåt, men vi får se hur dom hanterar saken.....

Jag hoppas att svar kommer innom en snar framtid, mitt mail till dom är som följande:
Konsumentkontakt

X
Det här mejlet har automatiskt vidarebefordrats till dig från kundtjänst med anledning av att någon kontaktat oss genom en mejlfunktion på en av våra webbplatser. Eftersom vi vill vara den mest kundtillvända dagligvaruaktören är det bra om du har möjlighet att besvara mejlet så snabbt som möjligt. Vill du ta dig tid att ringa den som mejlat stärker det bilden av vårt engagemang i våra kunder. Är du osäker på hur du skall svara får du gärna ta stöd av vår informationsansvarige Mikael Lagerwall (0708-47 21 00). Själva svaret bör dock komma från dig.

Förnamn
Claes

Efternamn
Sjölin

E-post
classe@classe.nu

Telefon
0705-220190

Min fråga gäller
Personal


Butik
-


Rubrik
För kännedom

Meddelande
Bifogar länk rörande Johan Eriksson:
http://bloggclasse.blogspot.com/
http://skitstövel.se/
För kännedom om eder personal, har inte folk i högre position mer omdöme än detta så undrar jag om edert personalval är baserat på kunskap eller grundar sig på kriterier som ligger på andra grunder, risken är alltid att folk som saknar normalbeteende gör mer skada för företaget än nytta, läs inläggen den 22/6 samt 23/6...
Med Vänlig Hälsning
Claes Sjölin
Lindeväg 18
621 43 Visby

Hur som helst, så kommer jag se till att detta kommer manglas runt i alla upptänkliga medier som är tillgängliga, skitstöveln Eriksson skall betala dyrt för detta "perversa" beteende och jag hoppas att jag inte förstör för några andra, men jag anser att även hans arbetsgivare, som annars har gott rykte hos allmänheten, bör ha så mycket omdöme så att dom reagerar på skarpen mot dålig personal....!


I morgon kommer troligen inget inlägg, beroende på Helgen men Trevlig Midsommar till er alla och även till CityGross och deras annars så trevliga personal...:-)

Grumpy (Den kränkta dotterns fader) Old Man

1 kommentar:

  1. Mmm Classe.. Bra där.. Varför ska en sådan skruvad människa få jobba i en butik nära oss... Han ska inte jobba alls utan sitta inlåst. Hoppas du kan släppa det lite under Midsommar men dina barn vet att du "slåss" för dom.. Krama om K xtra från mig.. Ha en mycket Trevlig Midsommar nu och kram till er alla... pia

    SvaraRadera