Besökare idag


torsdag 6 maj 2010

Teorier och åsikter är aldrig fel.......

Detta inlägg skulle aldrig ha kommit till om inte skribenten visste att morgonens kaffe kräver lite läsning....







Skribenten fryser som en hund (varför kan man undra, eftersom dom har päls), har nu sovit ett par timmar men läget är oförändrat, fryser fortfarande... KROPPEN KANSKE ÄR I UPPLÖSNINGSTILLSTÅND AV ÅLDERSSKÄL, VEM VET...?

Måste ändå ge er något att bita i, så här får ni en insändare som är skriven av en herre som jag verkligen undrar om han är seriös, bedöm själva..

Svenska Dagbladet:
Varning!
Inspirerad av den mängd varningar som surrar omkring oss i dag vill jag gärna bidraga med ytterligare två.
Den första gäller biblioteken. Böckerna är uppställda så att man tvingas vrida på huvudet på ett onaturligt sätt för att läsa titlarna.
1). Är inte detta en hittills okänd källa till många människors nackbesvär? Jag känner starkt att detta bör undersökas. Vad gör regeringen?
Så till ett annat obeaktat problem. Härom morgonen vaknade jag med blodig, sargad rygg.
En av dessa spinkiga klamrar som håller ihop tidningssidorna hade lossnat och bitit sig in i min oskyddade hud. Den hade ju kunnat fortsätta in och härja runt i kroppen!
När du ligger i godan ro och läser tidningen på morgonen kolla att alla klamrar sitter på plats!
Fibben










Karln har alltså hittat orsaken till att Sverige och dess medborgare har ont i sina nackar, kan den teorin stämma.....:-)
Vidare vaknar han misshandlad av en morgontidning/kvällstidning, vilket är intressant, det låter nästan som om hans tidningar är karatekunniga.....:-)

Hur som helst, så verkar Fibben vara en analytiker och skribent helt i klass med skribenten som nu lägger datorn åt sidan och fryser vidare i sin säng och hoppas att jag överlever natten, inte ens Mullvaden vill sova här hos mig i kväll, vilket kan vara ett klokt val för vem vill väl sova hos en döende åldring som dessutom kan vara smittbärare, han må vara mattjatig men han tar inga risker......:-)
Go afton.....
Grumpy

4 kommentarer:

  1. Ojdå.. Krya på dig.. Kan det vara tidningen som utsöndrade något slags gift i dina porer? Trycksvärtesjukdomen kanske finns fast vi aldrig hört den nämnas tidigare.. Skickar kramar från Bajenland ☺
    ps.. Jo måste ha ett av dina inlägg till mitt morgonkaffe..

    SvaraRadera
  2. Förstår att Mullvaden håller sig undan för när män får en antydan till lite gradökning i kroppen ligger likdoften tung över sängen. Mina tankar går till reklamen där mannen håller huvudet över en skål med hett vatten och är lite snorig och säger föda barn är inget mot det här. Jag förstår ditt lidande men du får krya på dig. Mona

    SvaraRadera
  3. Skribenten får vackert släpa sig ur loppsäcken och slita för fastlänningarnas lustkrävande blixtvisiter, men även en sjuk skribent har idéer för kvällen Wirre får bli helgens kur mot det onda (då menar jag inte Mullvaden...:-),
    Grumpy

    SvaraRadera
  4. Det verkar som tanken på Wirre allaredan gjort susen, en förbättring av din svåra sjukdom verkar vara i antågan. Kram

    SvaraRadera