Besökare idag


tisdag 18 maj 2010

Skribenten är SJUK (men i kroppen ej i knoppen)....:-(

Man skulle kunna samanfatta dagens inlägg med: Stängt på grund av sjukdom, läget är enligt följande, hade skribenten haft ett hjärta så hade det i alla fall varit uthostat i dagsläget.....


Nu tänker ni så här: Så jävla mycket som han röker så är det väl inte konstigt om han har hosta, helt rätt säger skribenten genast, troligen är er analys den samma som vårdcentralen ställer vilket betyder att skribenten bör ta några Alvedon och om det inte är bättre till på måndag, så ringer jag er....:-)

Min mamma sa förr att man skulle tvätta bort baciller med sprit (Alsol-), skribenten hittade ingen sådan här hemma, men: Hellre brödlös än rådlös...(Ordspråk, Owiiii!)

Skribenten hittade Mackmyra på butelj, men tyckte att den var för dyr att tvätta sig i så jag drack den....:-) Alla baciller lever (verkar faktiskt som dom har fest) ännu och festen verkar vara jävligt rolig just nu, fler ansluter hela tiden.... Kanske är det så att skribenten har anordnat världens första Ravefest för baciller, det vet man i morgon om festen pågår hela natten....:-)


Läste att sjöräddningen har börjat med sin "skräckreklam" igen: Hälften (inte min hälft, utan hälften av alla...) av dom som drunknar har alkohol i kroppen, det bekräftar det jag alltid har trott, man ska inte kombinera enligt Socialstyrelsens idé: Varannan vatten....!

Men skribenten fick just en ovanligt smart idé: Om jag nu dricker vatten efter Mackmyran så borde hälften av bacillerna drunkna, efter som dom har sprit i sig...:-)

Nä jag skulle inte skriva något idag, för jag orkar inte det, så ni får vänta till i morgon då jag kanske mår bättre...

Men är ni sugna på lite satir, så tycker jag att ni ska gå in på expressen.se och läsa ledarkrönikören Ann-Charlotte Marteus, som idag har skrivit med rubriken:

Låt farfar röka

Sov sött mina goda vänner, vi hörs i morgon om allt stämmer sa han som spelade piano....

Grumpy utan Mullvad i fotändan...:-)

2 kommentarer:

  1. Va fan, det innebär ju att hälften av de som dör har kört utan alkohol i kroppen. Det verkar helt sjukt, jag ska inte åka med någon som kör nykter

    SvaraRadera
  2. Just det, jag gillar folk som läser statistik som den ska läsas, ha en bra dag Oskar....

    SvaraRadera