Besökare idag


söndag 15 augusti 2010

Vart tog söndagens blogg vägen......?


Ja, det kan man verkligen fråga sig, saken är att om ni har följt bloggen så vet ni att jag har skrivit om KUL TUR förut och det var just vad skribent och övriga gäster på Hotell Mullvaden hade och därför valde bort eran morgonläsning, en KUL TUR som avslutades i uterummet 05.00 i morse, detta gav vid hand att det inte fanns tid för författande för skribenten.....:-)

Ska jag vara helt ärlig, så har jag ingenting att skriva om i dag, om man bortser ifrån att alla nu lämnar Hotell Mullvaden för att återvända till verkligheten från och med att ni läser detta....!




Elektrikern M ifrån Ekerö åkte med båten vid 17-tiden och 3:an E sticker till fastalandet tillsammans med 1:an K´s boyfriend i morgon med båten vid 8-tiden, jag och 1:an K åker samma väg under tisdagen och hälften åker på någon skolgrej i morgon, så från tisdag eftermiddag så bevakas huset förhoppningsvis av grannen G samt den livsfarliga figuren Mullvaden som idag blev av med sin lilla flicka E som tog flyget 20.00 tillsammans med sin mor och far....:-)

Nu återgår vi alla till tristess, fattigdom och elände i 11 månader, för att sedan blomma upp igen under juli månad 2011, äntligen kan man få bli så jävla bitter som man ska var för att hålla martyrskenet uppe.....:-)


I kväll blir väl första gången på länge som man kommer i säng före 02.00 på väldigt länge, eftersom min födelsedagsfest nu officiellt är avslutad så passar jag här på att tacka er alla som gjorde juli/augusti månad 2010 till en av dom bästa månaderna i mitt numera 60+ liv till en sån bra upplevelse.....:-)

Men nu är det slut på bitterfria dagar, från i morgon så börjar skribenten gnälla igen....:-)

Bättre/mer läsning kommer i morgon, så tills dess God Natt eller God Morgon, som ni väljer själva..!

Grumpy (Vardagen) Old Man

1 kommentar:

  1. Godmorgon ☺.
    Äh Clarre.. Varför vara bitter?
    Det leder inte till något gott ☺.
    kram/p

    SvaraRadera