Besökare idag


måndag 30 augusti 2010

Goder afton mitt herrskap.....!

Köra bort byggavfall kräver sin tid, men skribenten passade på att köra förbi återvinningen i Uppsala i samband med att papper skulle levereras till mäklaren, så nu ser i alla fall tomten nystädad ut och insidan är som tidigare sagt "skitvacker".......!

Klinkerplattorna runt öppna spisen har äntligen fått sin fog, detta skedde nu i kväll, det var det första jag skulle göra när jag kom upp för nästan 14 dagar sedan......:-)

Men läget är enligt följande, skribenten har en fruktad skallvärk, kanske är det en kommande förkylning, så ni får ingen blogg denna dag, utan jag kryper ner i "loppsäcken" och försöker sova bort skiten......:-(

Så kort sagt, så kan man säga att skribenten om han har otur, blir tvungen att göra det sista som nu återstår i ett tillstång av sjukdom, men varför inte när jag började i juni så hade jag ju "lungpaj", så historien kanske upprepar sig.....?

Så här på slutet i bygget, så är arbetsmoralen inte på topp och skallvärk gör inte saken bättre, jag hoppas att jag mår bättre i morgon, men det lär man bli varse vid uppstigningen i morgon.....!

Ni får sno grannens morgontidning så ni har något att läsa till kaffet....:-)

God Natt eller God morgon.......:-)

3 kommentarer:

  1. Har du glömt att dricka kaffe, det brukar framkalla pannknack;-) G

    SvaraRadera
  2. Hoppas dagen blir bättre än gårdagen och att gårdagen bara var en liten form svacka

    SvaraRadera
  3. Godmorgon.. Ja hoppas det var kaffebristen som påverkade dig negativt.. Jag har då inte smittat dig iaf. Är inget datavirus utan något som går på Södermalm. Kram och krya på dig ☺ /p

    SvaraRadera