Besökare idag


fredag 2 juli 2010

Orsak och verkan....:-)

Där jag är just nu, så går huset före allt annat, så ni får stå ut med att bloggen är mer sporadisk än regelbunden....:-)

Jag och hälften sliter som djur för att vi ska bli klara och kunna ringa till mäklaren för att få hit skojaren så snart det bara går, målet var att kunna få ut barren på Hemnet efter midsommar, det sket sig om man inte är så tolerant som skribenten och säger att det kommer att vara efter midsommar ända fram till nyår....:-)

Skåmt å sido, så börjar allt att ta form och jag använder tvättmaskinen varje dag och njuterrrrrr lika mycket varje gång....!

Jag tycker att det är lite synd att "krigaren" (målaren) inte kommer att se kåken när den är klar, jag måste se till att mäklaren skickar ett prospekt på barren på adressen som egentligen tillhör Södermalms Pärla, om ni kan så påminn mej om det....!

Annars kan jag tala om för er alla (i första hand för Jaktfalken), att om man åker rätt ut i skogen 3 mil så ska det jävligt mycket vilja till för att ens få ihop en blogg över huvud taget, så om jag missar några stycken just nu så får ni leva med det tills jag kommer tillbaka till kobben och finns det frågor på det så kan jag tala om att "Jak vet var eret breflådat por", så blir det när man försöker göra Blocketaffärer med "folk av utländsk härkomst", jag hoppas att ni noterade den antirasistiska formuleringen där....:-)

När vi ändå är inne på Blocketaffärer, så kan skribenten tala om att jag och hälften åker in till Uppsala i morgon bitti för att hämta en garderob till stora sovrummet och en charmant 90 säng till lilla sovrummet, klädkammaren är helt färdig för slutrollning och montering av inredning i morgon.....:-)

Som ni märker, så har skribenten svårt att få ihop nmågot att skriva om, så jag tror att jag skiter i att skriva.....!

Fan också, jag skrev ju ändå...._)

God Natt (morgon), hare bra eller som man säger: Där borta hare sprungit en hare, Va, hare....:-)

Grumpy (Ordbajsaren) Old Man

2 kommentarer:

  1. Jag tar tillbaka tidigare inlägg, hade missat att det blivit Juli-månad var inne på Juni och blev upprörd över att du inte skrivit något " Men även solen har fläckar ibland" Må väl och ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Godmorgon ☺..
    När man läser om stugan så känns den så rymlig som ett litet slott. Funderat, hur många kvadratmeter är den på? Hoppas ni blivit klara så du iaf är hemma till din Födelsedag! Ha det så bra och hälsa E så gott..
    Kram/p

    SvaraRadera