Besökare idag


torsdag 8 juli 2010

Kort blogg utan bilder, är bättre än ingen blogg....:-)


YES, nu har sista dagen i Upplandsskogen sett sitt slut och klockan har gått över till torsdag, vilket betyder att skribenten om ca. 8 timmar drar mot färjan för att åka tillbaka till kobben....:-)

Allt blev som vanligt inte klart, men det som var viktigt blev gjort och jag och hälften åker tillbaka hit omkring den 20:e Juli för att göra det sista, just nu längtar bara skribenten hem....:-)


Grävlingen får det som är kvar i kylen, förutom mina 9 bira, för dom spar jag tills jag och hälften kommer tillbaka upp hit....:-)

Båtbiljetten är betald och klar, så det blir en skön känsla att köra ombord på färjan som avgår 11.05 och lägga sig på soffan i hytten och sova bort 3 timmar för att sen vakna i Visby.....Owiiiiiii....!

Så nästa blogg skriver skribenten på hemmaplan....YES....:-)


Sov Gott bönder och borgare, Grumpy ser fram mot morgondagen och det hoppas jag att ni också gör, jag kan tala om att jag inte reser ensam hem, för MiniClasse som har varit mitt ständiga sällskap under byggtiden skriver sig nu på Gotland och skall bo hos Karparna vid dammen hemma i våran trädgård, så har jag sagt men hälften vill inte ha honom där, det skiter skribenten i totalt, man sviker inte en polare efter att ha bott och levt så nära....:-)





Jag undrar hur Mullvaden kommer att reagera när han hör ljudet av Astron, varje gång jag har kommit hem tidigare, så har "skitstöveln" i alla fall kommit och mött mig, gör han inte det den här gången, så lägger jag ut kräket på samma sida som skåningen utan hjärna d.v.s. www.skitstövel.se som skall fyllas ut under dagarna som kommer.....:-)

Grumpy (MiniClasses vän) Old Man

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem till ön, äntligen skall vi få höra lite om mullvaden har saknat honom.

    SvaraRadera
  2. Godmorgon i stugan.
    MiniClasse ska bli ett nöje att skåda vid dammen. Bland det fulaste jag sett faktiskt ☺.
    Tror Mullvaden starkt kommer ogilla honom. Kram och hälsa E och E..
    p

    SvaraRadera