Besökare idag


lördag 10 juli 2010

För sent skall syndaren vakna......:-)





Skribenten har använt dagen efter släktträffen till att åka norr ut på kobben, först blev det någon timme hos familjen Z i Rute med montering av köksbänk och diskho, medan barnen M och E åkte runt på Furillen med hälften, sen blev det via Bunge och Blå Lagunen, annars har det inte hänt särskilt mycket under dagen....:-)











Beträffande släktträffen, så blev det en riktigt trevlig tillställning med buffé och lagom mängd med bira, det blev bra mycket roligare än skribenten ens hade vågat drömma om, så det kan gärna bli fler gånger av den festtypen, partajet varade fram emot midnatt och avslutades hemma med en sista bira innan sänggående, skribenten har under natten sovit som en stock och känner verkligen att det behövs vila efter allt slit i Upplandsskogen....:-)








Jag har inte ens hittat något att reta upp mig på under dagen så den här bloggen saknar helt det ilskna sting som skall vara mitt motto....:-(

Nu tänker jag dra mig ut i trädgården och ladda grillen för en något sen middag, men värmen gör att skribenten saknar all form av effektivitet, så tempot ligger på en jävligt låg nivå men kanske blir det bättring på den fronten....?

Grumpy (Värmeslaget) Old Man

1 kommentar:

  1. Minns du hur arg du var på snön och kylan? Inte klaga nu då.. Men i Stockholm var det 31.7 g i går. När vi cyklade förbi slussen kl 20 30, visade Katarinahissens tablå 29 grader.. Ska bli skönt att komma till Ön och få lite vindar. Ha en bra dag i hettan, och du har ju hela havet att svalka dig i! kram och hälsa familjen.. /p

    SvaraRadera