Besökare idag


söndag 2 januari 2011

Så var Amatörernas tid ute, nu kör vi.....:-)

Dagen har tillbringats i soffan och tillsammans med snöslungan på gatan, i det här huset är det mannen som går på gatan, till skillnad från många andra hus...:-)

Har inte hittat ett jävla skit under dagen som har kunnat reta upp mig, får nog skärpa till mig, nu när det har blivit nådens år 2011 annars faller mitt goda rykte som "Gnälltruten", vilket ju skulle vara olyckligt med tanke på att det tar tid att bygga upp ett sådant rykte från scratch......!

Dock har jag under helgen fått ett uppslag att skriva om av den gode grannen G, som ogärna ser att jag drabbas av skrifttorka.....:-)

Detta hittade han hos helagotland.se:
Hasch funnet på vårdavdelning

På måndagsmorgonen hittar personal på en vårdavdelning i Visby en bit hasch. Ingen person kan dock knytas till fyndet.
Strax efter middagstid på måndagen görs ett likadant fynd på en annan sjukvårdsinrättning, också i Visby. Inte heller vid detta tillfälle kan någon person knytas till narkotikan. Polisen har beslagtagit haschet och anmälan är upprättad.

Så vitt skribenten förstår så har bitarna kommit dit av misstag (troligen tappade av Tomtefar själv), om vi betänker att den mest trolige ägaren till varorna borde vara Tomten, eftersom han bevisligen levererade paket till nämnda platser och som alla vet även medverkar på suspekta bilder på nätet, nu tror jag inte att polisen i Visby deppar för detta, det ger dom ju möjligheten att gripa en mycket äldre herre än dom 50 - 70-åringar som dom högg vid förra tillslaget.....:-)

Skribenten och Hälften hade besök under Nyårskvällen av (inte Tomten), grannen G och hans charmerande dotter M, dom ankom lagom till desserten och stannade sedan över tolvslaget, den unga damen ifråga fick äran att dåna av en bombtårta på gatan, skribenten såg här att den unga damen har talanger i även denna branch, kanske är det dags att låta henne umgås lite mer med dom i familjen som vet hur det ska gå till när det smäller på riktigt....:-)

2.an M´s sambo, unge herr V borde tacka sin lyckliga stjärna att han fick "dejta" M innan hon kom på hur en riktig "träff" skall vara, hon tjänar inte så mycket på jobbet, men om det behövs, så tror Skribenten att hon kan fixa lite "kulor".....:-)

Hörs jag inte här i morgon, så hörs jag och snöslungan i alla fall på gatan, så till sist säger jag bara till er: Sov Gott eller God Morgon och hur som helst, God Fortsättning på 2011......!

Grumpy (Stolt Fader) Old Man

P.S.
Skribenten som inte vill undanhålla sanningar för er som läser denna svenska version av "Pravda", så därför vill jag bara tillägga att söker man på "Homer" (som är en av skribentens stora hjältar) på Google så hittar man följande, först förstod inte skribenten någonting, men tittar man klokt på bilden, då ser man att Homer har sitt ansikte där, undrar vad som händer om man söker på Bush.....:-)
Grumpy (söker du så finner du) Old Man

1 kommentar: