Besökare idag


måndag 7 februari 2011

En ovanlig dag som blev lika jävla vanligt jiddrig som alla andra....!

2:an M drog med båten mot mörkaste Småland vid 17.05, skribenten saknar henne redan, fast hon har ringt att hon är på plats i Växjö vilket glädjer skribenten, eftersom den landsändan är full med vilddjur till och med i naturen, fast hon såg inga vildsvin, för det hörde jag att Hälften frågade henne när hon ringde, inte ens en jävla tamgris eller skitgris var synlig under resan, så jävla spännande är det att åka till Växjö.....:-)

Skribenten har idag lagt två och en halv timme på ett jävla backjobb, som dessutom säkert kräver 8 till, jobbar man på det viset så kan man ju lika gärna sparka sig trött i soffan, det gjorde skribenten mellan 15.30 och 16.30 och det var välbehövligt för en lat jävel och en sådan är skribenten i botten, det är ju toppen att få nanna kudden en stund på dagen.....:-)

Efter sömn och skjuts till Oskarshamnsbåten, så åkte skribenten förbi världens bästa datorföretag på Söderväg (jag tänker inte tala om vad dom heter, för då kommer ni att gnälla över favorisering, så vill ni veta vad det är för företag så får ni ringa och fråga 0498-284800, skulle ni inte få prata med S eller A så får ni väl tala med nån ann), altnog, så fick jag låna lite externdisk och en skärm till "ångdatorn", så nu är den tömd och resklar till dom "sälla datormarkerna", jävligt skönt att bli av med den, nu återstår att spänna upp nyförvärvet under skrivbordet, den bör inte stå på golvet länge till, för då kommer inte Hälften att ha en fungerande vänsterarm heller (då föreligger risk för bråk, alltså inte mattetal utan något mycket värre), skribenten fick överta handikappvården i och med att 2:an M drog, så nu väntar bråda dagar med "slit och släp" men frmtidshoppet är existerande, eftersom 1:an K anländer mot slutet av veckan och vecka 9 kommer 3:an E hem, smart tänkt där av skribenten att medverka till tillverkningen av tre levande olycksfallsförsäkringar, visserligen har man inte kunnat utnyttja tjänsten tidigare, men kommer inte datorn upp från golvet, då kan det bli aktuellt att köra en repris....:-)

Nä, jag orkar inte "tjöta" med er idag, så jag skiter i och skriver någonting, ni får vänta en dag till, ni kan känna er blåsta, det gör skribenten redan, för vinden tilltar så att taket i uterummet ruskar....:-)

Men innerst inne är jag en artig jävel, så jag ber att få önska mina damer och herrar en riktigt God Natt eller God Morgon, ta hand om er och era kära, så kommer det kanske en snäll skribent med ett nytt inlägg i morgon.....?

Grumpy (Vårdpersonalen) Old Man

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar