Besökare idag


torsdag 30 december 2010

Tro det eller ej, men skribenten är upprörd.....!

Skribenten såg ett inslag på nyheterna om Mussar, som har blivit gripna i Danmark för förberedelser till terroristbrott, två av dom (eller var det 3?) är "Svenskar", skitkul att vi snart inte kommer att kunna åka till andra länder utan att bli utvisade på grund av våran nationalitet......?

Efter inslaget så dök det upp en patetisk figur (religionexpert) som förklarade att deras handlande grundar sig på frustration över att hela världen är emot dom och att det är synd om dom, på den tiden skribenten var aktiv ungdomsanarkist, då kallade vi sådana för "nojjiga" och "justerade" detta på platsen, eftersom det störde våra andra "aktiviteter.....:-)

Varför är det alltid synd om dom som gör fel i det här jävla landet, analytikerna får det alltid till att orsakerna till att t.ex. psykopater slår vilt främmande människor med järnrör beror på att föräldrarna skilde sig i psykopatens barndom, när skribenten analyserar samma "fall", så kommer jag fram till att orsaken beror på att psykopatjäveln är dum i huvet och borde låsas in "for ever", föräldrarna kan knappast vara orsaken till att dåren i fråga tappar koncepten, om det nu inte är genrelaterat för då borde det fan i mej vara samhällets fel att vi inte låser in skiten redan i grundskolan eller avlägsnar dom innan tolfte veckan.....!

Alla människor i världen gör sina egna val och varje jävel, antingen tänker innan valet, eller har förverkat sin rätt att vistas bland vanliga medborgare, kan inte detta landet sluta dalta med folk som har som huvudsyssla att jävlas med sina medmänniskor, spärra in "asen" och låt vanliga individer få leva utan hot.......?

Starka ord, Yes, men detta jävla daltande med människor som inte tar ansvar för sitt eget handlande, utan låter andra medborgare få ta följderna av sitt sjuka betende, det har pågått sen 60-talets slut och verkar kunna pågå min tid ut, stackars era barn som kommer att få fortsätta leva med detta.....!

Om jag kör ihjäl 20 personer med min bil, kan jag då skjuta skulden på den som tillverkade min bil, om inte han hade gjort just det exemplaret, så hade det aldrig kunnat inträffa.....?

Alla jävla socialarbetare, socionomer och analytiker som låter detta fortgå i tron att det ska ändra sig, är tamejfan bidragande till att folk tappar koncepten, alla "rövare" är fullt medvetna om att vad dom än gör, så kommer dom att ha stöd av psykologer och media bara dom gråter ut, fy fan vad jag är trött på denna slapphet, sen undrar folk hur i helvete kan folk stödja missnöjespartier.....?

Låt för helvete folk få ansvara för sina handlanden, men uppenbarligen är man mer bandit om man inte betalar sin TV-licens än om man dödar en person eller utsätter 100 personer för risken att lemlästas, skribenten anser att man borde få återgå till att kalla Svenska medborgare med utländsk härkomst för vad dom är om dom sabbar för andra individer i vårt samhälle, tro nu inte att jag stödjer SD, för det är det sista jag gör, men det är fan i mig tid för att se till att majoritetens rätt går före extrema minoriteters rätt...!

Hoppas att alla jävla "elakingar" får en smällare i roten under Nyårsnatten, jag försöker hjälpa till genom att bränna av en bunt, trots att min katt hatar fyrverkeri och att jag vet att många hundar gör likadant (förlåt alla katter och hundar), men ska vi bekämpa slöddret, så kan vi försöka genom slumpvis sanering, har vi tur, så tar dom livet av varandra under Nådens År 2011.....!


Annars kan jag bara tala om att jag önskar er alla ett Gott Nytt År och hoppas på att allt blir bättre nästa år, mitt nyårslöfte kommer annars att vara: Inte en jävla dag till med empati för slödder....:-)

Grumpy (Skitsur) Old Man

1 kommentar:

  1. Ha ha.. håller med om att psykopaterna har sig själv att skylla och borde alla låsas in och nyckelns slänges. Gott Slut och Gott Nytt År.. önskar jag er alla på min älsklingsö!

    Många Kramar/pia

    SvaraRadera