Besökare idag


fredag 23 december 2011

Allt för Julefriden, inget gnäll, bara vara snäll...:-)

Jaha, då har vi kommit fram till kvällen innan dopparedagen och det betyder att det är en ”gnällfri” afton med Julbordsavsmakning och allt vad där tillhör, man vill ju inte höra från tomten att man inte förtjänar dom 1.000-tals klappar som han förhoppningsvis kommer med runt 16.00 i morgon….:-)

Redan under morgondagens (Julafton) afton dyker dom första ”felaktiga” Julklapparna upp till försäljning på Blocket från missnöjda individer , alla i penningnöd kommer att göra allt för att få in några kronor på saker som inte är nödvändiga att behålla, alltså asgarv och mycket läsning på förmiddagen på Annandagen, otroliga priser och kraftigt prutbart vid ”snabb affär”, kul läsning...:-)

Nu ska jag inte störa er längre, ni får ha en riktigt GOD JUL (även kärringen med pudeln och alla jävla bilister som aldrig borde ha fått körkort), jag återkommer nog på Annandagen, till dess: Ta hand om er själva och era vänner, det tänker jag göra i alla fall….!


För att visa vilket oskylldigt barn jag har varit så lägger jag ut bilden på mig från 50-talet, det skadar inte att påminna tomten, gamla gubbar är ju ofta senila....:-)
Hm, där band man ris åt egen rygg som han sa, som hade sadomassochism som hemmahobby...!
Grumpy (Snällare än Tomten) Old Man

2 kommentarer:

  1. Och om tomten inte dyker upp i morgon så var inte orolig, det är ingen fara.

    http://kritaen5a.files.wordpress.com/2011/12/santa.jpg?w=420&h=372

    SvaraRadera