Besökare idag


fredag 4 oktober 2013

Att leva i kvalitet, kräver en viss form av ödmjukhet, du saknar det, men kanske kommer det att ändra sig, du väljer hur..!


Long time no see..!

Kanske är det dags att införa någon form av anarki även i mitt liv, just nu är jag jävligt benägen att hantera saker på ett sätt som jag hade hoppats slippa..!

För första gången sen den här bloggen skapades, nu är det allvar, idag har det kommit till min kännedom att min "plastson" i Visby har blivit utsatt för hot om angivelser, samt per mail fått skriftligen bevis på att en person i hans bekantskapskrets har systematiskt "snackat skit" om honom med bekanta till mig..!

Du som har skrivit brevet och uttalat hot mot honom har nu stört min "rytm", ska du kasta sten gubbe lille så se för fan till att du inte sitter i glashus, du behöver en bunker och inget annat, det var länge sen jag lämnade mitt "tidigare liv", men jag har vissa rester kvar..:-) Jiddrar du med min "plastson", då jiddrar du med min familj, gör man det då blir Surgubben genast en "Papa"..!

Skulle dina hot om angiveri och annat skit verkställas, då lovar jag att du kommer att få besök av en "kursledare" som kommer att lära dig skick och fason, jag kommer själv att betala "kursledaren", från och med nu vill jag att du tar bort mig som vän på Facebook, skulle du dessutom sakna förståndet att inse ditt misstag, så kan jag bara beklaga ditt dåliga omdöme..!

Snabbaste sättet att slippa kursen torde därför vara att omedelbart, skriva ett nytt mail, där du beklagar missförståndet, dessutom bör du nog i fortsättningen fundera på vad angiveri har för följder i den värld där du själv befinner dig (golare är inte den mest attraktiva syssla man kan ha), så Don't Fuck With My Family, har du planer på en fortsättning, då får du ta det med "kursledaren"..:-(

Dom som du sköter skitsnacket ihop med kommer att få samma enkla info som du just fick..:-)

MVH. Jävligt irriterad Papa..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar